Legal
La Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, té per objecte garantir i protegir les llibertats públiques i els drets fonamentals de les persones físiques pel que fa al tractament de les dades personals.
L’obligatorietat d’aquesta llei ha de ser assumida com una inversió, ja que protegeix els drets fonamentals a la intimitat i crea seguretat jurídica en totes les persones amb les que es relaciona (clients, proveïdors, empleats, col·laboradors, etc.)
Li oferim un servei a la mida de les seves necessitats en matèria de protecció de dades ; ja que cada empresa requereix d’un estudi específic que detecti les obligacions que la Llei estableix per al seu cas en particular .

A continuació es detallen les sis fases a distingir en la prestació del servei d’adequació a la Llei:
- Anàlisi i planificació dels fitxers. Presa de dades per a la inscripció d’aquests fitxers.
- Notificació de fitxers amb dades personals davant l’Agència de Protecció de Dades.
- Redacció d’avisos legals per a la recollida de dades.
- Redacció del contracte de tractament i cessió de dades.
- Elaboració de protocols de sol·licitud de drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.
- Preparació de l’obligatori Document de Seguretat.
Preus i Forma de Pagament
Servei |
Preu |
Forma de pagament |
nivell bàsic |
390 Euros |
Pagament únic de 390 |
nivell mitjà/alt |
570 Euros |
Pagament únic de 570 |
BÀSIC
Consultoria de nivell bàsic: totes aquelles organitzacions que manegen només dades qualificats de nivell bàsic (dades merament identificatives, nom, cognoms, adreça, telèfon).MITJÀ/ALT
Consultoria de nivell mitjà/alt: totes aquelles organitzacions que manegen més dades de nivell mitjà i alt (dades especialment protegides, financers, salut, afiliació sindical, orientació sexual, religió i creences). Un cop adequada la seva empresa a la Llei , podrà ser necessari un manteniment periòdic per a realitzar les actualitzacions oportunes:- Notificació de nous fitxers.
- Modificació i supressió de fitxers notificats davant l’AGPD.
- Actualització de l’obligatori Document de Seguretat Auditoria de seguretat.
- En relación a este último punto, la Ley Orgánica 15/1999,de Protección de Datos de Carácter.
- Personal (LOPD) obliga les empreses que tracten dades de carácterpersonal de nivell mitjà o alt a realitzar auditories de seguretat de caràcter biennal.
Preus i Forma de Pagament per Manteniment
Assessorament legal continuat telefònic o via mail
Servei |
Preu |
Forma de pagament |
nivell bàsic |
290 Euros/Any |
Transferència/Domiciliació Anual |
nivell mitjà/alt |
390 Euros/Any |
Transferència/Domiciliació Anual |
Servei presencial de protecció de dades
L’obtenció de dades de caràcter personal que realitza qualsevol empresa , associació o professional fa necessari una adequació a la Llei Orgànica de Protecció de Dades. El servei de consultoria presencial , amb els nostres consultors a les seves oficines , ofereix la possibilitat de conèixer detalladament l’estat actual de la teva empresa , així com poder implantar totes les mesures necessàries exigides per la normativa vigent .Serveis de Consultoria
- Anàlisi de l’empresa
- Alta de fitxers davant l’AEPD
- Redacció del Document de Seguretat
- Redacció de les clàusules legal
- Redacció de contractes de prestació de serveis
- Adequació de la seva pàgina web (LOPD)
Serveis de Manteniment
- Assessorar la figura del responsable de seguretat
- Assistència jurídica
- Assessorament legal continuat, adaptació i modificació de documentació
- Atenció d’exercicis de drets
Altres Serveis
- Servei d’Auditoria
- Servei d’Informe Diagnòstic
- Formació en Protecció de Dades